Webová samoobsluha vám umožňuje změnu většiny poskytovaných služeb elektronických komunikací. Úpravy služeb provedené tímto způsobem mají stejnou platnost jako změny provedené telefonicky na zákaznické lince. Vaše osobní údaje, které prostřednictvím webové samoobsluhy společnosti O2 Czech Republic a.s. poskytnete, podléhají stejné míře ochrany jako všechny vaše ostatní osobní údaje, které byly společnosti O2 Czech Republic a.s. nebo jejímu právnímu předchůdci, společnosti O2 Family, s.r.o., dříve poskytnuty. Bližší informace k ochraně osobních údajů získáte ve Všeobecných podmínkách O2 Family.
V samoobsluze si můžete nastavit například tyto služby:
- tarif
- doplňkové balíčky k tarifu
- roaming (volání v zahraničí)
- fakturační adresa
- nastavení vyúčtování
- heslo do samoobsluhy
- blokace SIM karty