Výměna SIM karty na značkové prodejně O2
Řešíte výměnu Vaší stávající SIM karty za novou? Vyzvedli jste si novou SIM kartu na značkové prodejně O2? Pokud ano, pak na tomto místě zadáte požadavek na změnu.
Homepage → Výměna SIM karty na značkové prodejně O2
Řešíte výměnu Vaší stávající SIM karty za novou? Vyzvedli jste si novou SIM kartu na značkové prodejně O2? Pokud ano, pak na tomto místě zadáte požadavek na změnu.
Abychom vám mohli garantovat zvýhodněnou cenu tarifu i nadále, potřebujeme váš souhlas s prodloužením smlouvy. Jinak podle novely zákona č. 127/2005 Sb. smlouva přejde na variantu smlouvy na dobu neurčitou, která je dle aktuálně platného ceníku dražší o 150 Kč měsíčně.
Proveďte prodloužení smlouvy u těchto čísel
Čísla s měsíčním paušálem navýšeným o 150 Kč oproti zvýhodněné nabídce – platné pro smlouvy na dobu neurčitou.
Obnovou smlouvy se rozumí přechod na smlouvy na dobu neurčitou na variantu smlouvy na dobu určitou v délce 12 měsíců. Pokud zákazník nesdělí jinak, zůstává mu zvolený měsíční paušál ponížený o příplatek 150 Kč měsíčně a požadované doplňkové služby.
Před koncem smlouvy vás budeme kontaktovat pro zajištění prodloužení smlouvy tak, abyste výhodný tarif O2 Family mohl(a) využívat i nadále.
Změnu nastavení služeb je možné provést zde nebo na zákaznické lince 841 117 118.